torsdag 12 juli 2012

Tips: tidernas bästa fiskefilmsproduktion

Det finns fiskefilmer och så finns det FISKEFILMER - den kortfilmserie jag tänkter tipsa om tillhör den senare kategorin och heter:

Ett fiskeår längs Vindelälvsdalen.

Det är en serie i sex delar på mellan 8-15 minuter vardera, där producenten Rolf Nylinder m. vänner under 2011 års fiskesäsong fiskar på olika platser längs Vindelälven. Det finns inte så mycket att säga om filmerna, de måste upplevas. Jag citerar Kalle:

"... varje gång jag tittar på den så mår jag så sjukt bra. Kan vara den snyggaste och härligaste fiskeproduktionen jag sett i svensk historia!"


Har du någon timme på dig rekommenderar jag dig att se alla sex delarna. Plugga in hörlurarna, ställ in kvalitén på 720p, fullskärm, luta dig tillbaka och njut.

Min personliga favorit:
Fler filmer hittar du på Vindelälvsfiskes YouTube-kanal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar