måndag 16 maj 2011

Ny bloggare!

Mitt nuvarande personbästa 154 cm - ca 55 kg
Tjenare.
Jag heter Erik Axner och kommer att göra en del inlägg från mina fisketurer här på Team Fiskeknuten. Jag är en inbiten flugfiskare i grunden men lägger gärna en del tid på gäddfiske på alla dess olika sätt. Just nu i sommar kommer det bli ett avbrott från dessa fisken då jag gett mig in på en helt ny nisch.. Jag är nämligen uppe i Tromsö som lärling på Fish4U och bedriver fiske efter Hälleflundra. Hittills har jag själv lyckats landa några stycken och ökat mitt personbästa successivt. Den största som jag landat har varit 154 cm vilket innebär ca 55 kg. Utöver det har jag även lyckats lura upp havskatt på nästan 6 kg ur djupet..

Tight Lines!

Erik Axner
144 cm
Havskatt ca 6 kg







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar