söndag 22 maj 2011

Nytt personbästa!

Tjenare! 

Dagens fiske bedrevs efter lite olika arter och vi provade runt på massa ställen för att slå nya rekord. I dagens första släpp krokar jag en hälleflundra på en 10-12 kg som jag släpper tillbaka lika fort som den var fångad. Fisket fortsätter och vi får några ströfångster, en lubb och lite torsk.. Sen driver vi ut på djupare vatten och jag lyckas fånga min hittills största torsk i mitt liv, ingen jätte men en på 8-9 kg ungefär. Den fick simma åter efter ett lite fotografi. Utöver detta så hände inte så mycket mer under dagen, några ströfångster av torsk och en tappad flundra var allt som hände innan vi begav oss hemåt för lite kvällsavkoppling. Lägger även upp en bild på den coola simpan jag fick häromdagen!

Tight Lines 
Erik
Hälleflundra påväg in!

 

Min vackra simpa !

Nytt personbästa på torsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar